Tutai

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami na nie.

Tak, są. Piżamy, bieliznę i akcesoria TUTAI szyjemy w lokalnych szwalniach. Wspieramy lokalnych przedsiębiorców, dajemy pracę naszym rodakom, wspieramy naszą wspólną gospodarkę. Lokalna produkcja daje nam możliwość świetnej kontroli jakości. Niesie ze sobą jednak sporo wyższe koszty, niż produkty sprowadzane z krajów azjatyckich. Cenimy sobie jakość nade wszystko, wierzymy, że jesteś tutaj, bo podzielasz nasze przekonania.

Wszystkie produkty TUTAI uszyte są z przemiłej w dotyku bawełny. Dla wygody użytkowania skład to 92% bawełna i 8% elastan. Dodatek elastanu sprawia, że wygodniej nosi się wszystkie produkty, pozwala zachować kształt bielizny i piżam nawet po wielu praniach.

Zapraszam serdecznie do rozmowy! Zawsze miło jest poznać zdanie i potrzeby Klientów. Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

  1. Pod adresem mailowym: zapytaj@tutai.pl
  2. Pod telefonem: 533-878-213 Od poniedziałku do soboty od 8 do 20
  3. Na facebooku
  4. Na instagramie

Rozmiary naszych produktów są zgodne ze standardową rozmiarówką. Dla ułatwienia podajemy w opisie każdego produktu jego wymiary w centymetrach. Są to wymiary materiału mierzonego na płasko ( bez rozciągnięcia).

Twoje zamówienie spakuje osobiście, najszybciej jak będzie to możliwe. W praktyce tego samego, w którym jej złożysz i opłacisz. Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10:00 wyślę je tego samego dnia ( od poniedziałku do piątku).

Dla Twojej wygody proponujemy możliwość wysyłki do paczkomatu, kurierem DPD oraz paczkę Orlen.

Oferujemy następujące sposoby płatności.

  1. Płatności online realizowane za pośrednictwem przelewy24.
  2. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy sklepu.

Oczywiście. Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20 pod numerem 533-878-213

Możesz zrezygnować z zamówienia w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłać zakupiony produkt z powrotem. Aby zwrot został przyjęty produkty muszą posiadać oryginalne metki i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Kody promocyjne nie są stałą ofertą. Przekazujemy o nich informację w newsletterze oraz w naszych mediach społecznościowych w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu promocyjnego nie jest przeszkodą w złożeniu zamówienia.

Tak. Nasza siedziba mieści się w Rzeszotarach. To malownicza miejscowość na przedmieściach Krakowa, w bliskim sąsiedztwie Wieliczki.

Tak, wymiany możesz dokonać w przypadku gdy produkt posiada oryginalne metki i nie nosi śladów użytkowania. Odeślij do nas zakupiony towar wraz z prośbą o wymianę. Po otrzymaniu przesyłki zrealizujemy wymianę. W sytuacji gdy wybrany model nie będzie na daną chwilę dostępny, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.

Prześlij, proszę do nas wiadomość z informacją czego dotyczy reklamacja. Podaj swoje dane lub numer zamówienia (nie jest on konieczny) oraz zdjęcie obrazujące reklamowany produkt na adres zapytaj@tutai.pl

Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy wspólnie najdogodniejszy dla Ciebie scenariusz rozpatrzenia reklamacji.

Shopping Cart